Madde


Syster, Även fast vi nt känt varandra så länge så har vi underbara minnen, började i 7an i flygskolan. Det var väl när vi var i svanberga och bada med 7a & 7b som vi typ börja snacka ja satt på bruggan med gurra, så kom de fram att ja visste vem din pojkvän var... sen vi börja väl vara i skolan, o ja tror nt ja har haft så här roligt med ngn på länge asso vilken humor xD, Jag vill bara berätta att du betyder mkt för mej och ja hoppas vi får fler minnen, du e den enda ja litar på helt ut, jag vet ja e nt den "perfekta" kompisen, men ja ska verkligen försöka, Jag Älskar Dej Madeleine Stark <3

Kommentarer
Postat av: Beaaa

ahh Älskar den filmen , Saknar dej också ,<333333333

2009-03-16 @ 19:45:38
URL: http://alltidbea.blogg.se/
Postat av: madeleine,

sis, älskar dej förden du är, du har alltid ställt upp för mig. och när jag vill prata har du alltid funnits där för mig. när jag mått som dåligast så har du alltid vart i närheten och stöttat mej. jag kan liksom vara mej sj när jag är med dej! saknar dej skit mycket! hoppas det är bra med dej och om inte så finns jag där för dig om du vill prata, kram din syster madeleine <3

2009-08-02 @ 23:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0