15/3

Hej. Sitter och lyssnar på Eamon, http://www.youtube.com/watch?v=WTCDrbW2wMI
Låten e grym :),  tänkte på hur allting bara förändras på bara 1 år,  eller i huve tagetkändes som ja gick på dagis igår... de e jobbigt att varje gång, byter från dagis till skola, från skola till skola, nya vänner, dom gamla glöms bort. ja vet knapt vem ja själv är, ja lova mej själv och mina vänner att även fast ja byter skola ska vi hålla kontakt, träffas ofta, dom flesta har ja inte träffat sen ja sluta 6an. Nu ska jag byta skola igen, har gått i flyg nu i 1 år, och måste byta pgr att den ska läggas ner (moderaternas fel).
Men ja hoppas inte alla försvinner, för ja ska verkligen försöka att få de att funka även fast ni har era nya vänner, och ja mina, o vi går inte i samma skola...

Jag känner att ja inte e så bra med de här med blogg ^^, men om ni kan nån bra sida som man kan fixa bloggen på så skriv! <3/ Sara Nyberg

Kommentarer
Postat av: F

www.designadinblogg.se

Puss <33

2009-03-15 @ 14:25:17
URL: http://powerfriday.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint skrivit!!jag har träfat dig och du värkar som om du är en som person som dricker och sminkar sig för mycket, men de här täkstsen,visade en annan sida an dig,jag vet vänner glöms bort och de kommer nya men de kommer va så hela livet..:(puss

2009-08-03 @ 09:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0