veckan

Har inte skrivit på ett tag, men i veckan har de ju inte varit något specielt förutom att ja fick utegångsförbud hos mamma för fyllan, o de blev inte bättre av att komma till pappa på söndagen, så från tisdag-torsdag har ja bara varit hemma, o i torsdag´s fyllde jag 14 grattis till mej :), sedan fredag blev de shopping i uppsala med mamma roger o syrran träffa på philip o fredrik. jag köpte 1 par jeans 2 troser o smink, sedan åt vi på subway mmh gott. lördag hemma seg dag, söndag packa o bara vara hemma o sedan drog vi till pappsen, veckan vet ja iinte va som händer allt e skit just nu men de löser sig så småning om. btw, jag saknar mina vänner grymt mycket, bilden kanske inte säger er mycket men de får mej o tänka på va ja gjort o mitt liv, madde som skrev den till mej när jag var tsm med en kille ao... puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0